marți, 13 mai 2008

Introducere.

Deci, cum sa incep? Daca intereseaza pe cineva acest blog stupid (pe moment), o sa lucrez la el cat de mult pot eu. Doar am destul timp. Sunt adolescenta si nu fac altceva decat sa stau cu prietenii, sa fumez si sa ma duc la scoala. Eventual particip la cateva programe in afara scolii, concursuri..dar rareori. Pentru ca mi-e lene. Asa e adolescenta. Na. Pai sa vedem....Acesta ar fi primul articol publicat de mine, pe primul blog pe care l-am facut (nu consider hi69 si toate alea. nu's bloguri). Am mai scris cateva articole in ziarele locale si prin magazinul scolii, dar asta nu inseamna ca acuma am un talent nemarginit ca sa trezesc interesul vostru. Scuzati lipsa de respect. Ma rog. Daca o sa va placa posturile mele...sa-mi ziceti. Sa ma simt si eu mandra.
Sa nu uit. Trebuie sa ii multumesc lui Fulgerica INCA O DATA, fiindca blogul lui e fascinant. Miam petrecut cateva seri citind blogul lui. :D:D Vi-l recomand si voua.
Cam atat pentru o introducere cat se poate de modesta. A, si tre sa va mai spun k voi vorbi despre orice imi trece prin capsorul meu zburlit.

Niciun comentariu: